CHACHA

hejsan bloggen å alla mina trogna läsare :) idahh har ja tiiep inte gjoort såe mkt alls ^^ gick up tyyp aaas tidigt för att dra till gymmet å va där tyyp runt 8 lr nått :) pumpa lite rygg å triceps (a) måste ju vara trimmad till stranden nästa sommar (a) å sen så gick ja i regnet till mormor ¨bleeev tiiiieeepp aasssblööööt hela jag, ahh men god mat som valigt i alla fall :) tack så mkt mormor :*<3

sen så åkte ja me min bror hem på hans cykel å han e asså liksom typ aaassjobbig! but i love him änywäy som vi säger :)


så nu väntar ja på typ att min pappa ska komma hem å laga mat (a) han komemr nog snart ska ni se (a) han e tiiep king i köket (a) hoppas han köpt något dyrt ^^ för e aaass hungrig!!

jaja de va väll tiiep liksom min dag :) hoppas ni haft de bra sötisar :) puss på er ala mina trogna läsare :*<3

Kommentarer
Postat av: hihihihihihi

sv: HAHAHAHAHAHAHA!

din blogg e tiiiiep asssfin den mäd.. (a) hihi.

rååååsa är ju allt frääänt :)

<3

2009-10-27 @ 08:46:36
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0